lynnblankenborg.reismee.nl

G'day mate!

G'day mate!

Laat ik dit verhaal eens beginnen met het 'oude wijf' in mij naar boven te halen: wat gaat de tijd toch vlug! Enerzijds een hele vervelende ontdekking, anderzijds een teken dat ik mij prima vermaak hier.

Een echte schrijfster ben ik niet, dus ik houd het kort. Twee weken geleden heb ik Sydney bezocht voor een lang weekend. de Harbour bridge, Opera house, bondi beach en de blue mountains eens met eigen ogen kunnen bekijken, wat een ervaring! Bij terugkomst in Melbourne kon ik nog net mijn vieze was weer schoon in mijn backpack krijgen en na vele knuffels van de kids vertrok mijn vliegtuig naar het koude Tasmanië. Ondanks dat ik mijn high fashion regen poncho helaas niet ongebruikt in mijn tas kon laten, heb ik een zeer geweldige week gehad. Wat een geweldige natuur daar! de lange tochten in de auto van oost naar west en noord, wat ik normaal gesproken als dramatisch zal ervaren, was ditmaal zeer zeker geen straf. Het verbaasde mij daarom ook niet dat Tasmanië bekend staat om zijn 'world's cleanest Air'. gunstig, mijn lege waterfles gevuld met world's cleanest air scheelde me weer een souvenir.

Eenmaal weer in Melbourne aangekomen werd ik opgehaald van het vliegveld door het gezin. Niets is te veel gevraagd voor hen en ze denken overal aan mee. Ze zijn erg behulpzaam/warm en liefdevol, ik voel me zeker thuis bij hen. Dit weekend samen met de familie Pasen gevierd op de boerderij van opa in Portland, gezellige en leuke ervaring.

De kids zijn enorm lief voor me, maar in sommige situaties maakt de taaltbariere het lastig. de oudste zit in de 'waarom' fase en ook als ik denk dat ik 's werelds beste uitleg heb gegeven in het Engels wordt het antwoord gevolgd met "why?". Gelukkig wordt mijn Engels met de dag beter en kan ik de kinderen makkelijker duidelijkheid bieden.

Op naar nog vele leuke werkdagen met de kids. Foto's van de afgelopen tijd kan je bij de foto's vinden.

tot snel!

Reacties

Reacties

gemma

Hey Lynn
Super mooi daar zeg. Zo te horen alles positief.
Alvast een fijne verjaardag, het is bijna zover. Ben je al aan het taarten bakken?
Nog heel veel plezier en geniet ervan

Suzan & Erik

Fijn dat je daar op je plek bent en je goed vermaakt! De foto's zien er heel gaaf uit! Geniet er nog lekker van en heel veel plezier! Xx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active