lynnblankenborg.reismee.nl

De eerste twee weken!

Hoi hoi!

Wauw. Dit is het woord wat mij als eerste ten binnen schiet bij het schrijven van dit verhaal. zoveel indrukken, ik weet niet waar ik moet beginnen. Ik werd al rennend begroet met vervolgens een grote hug van de kids. Ze waren goed voorbereid op mijn komst. Ik werd hartelijk ontvangen en na een flinke nachtrust begon ik mijn tweede dag. Tijdens mijn verblijf beschik ik over een 'eigen' auto en mijn driving skills werden direct getest. Nog amper het verkeer te voet ervaren, laat staan de omgeving, zat ik ineens rijdend links van de weg in een compleet onbekend terrein. Totaal UIT mijn comfortzone, maar desondanks verbaasde het mij dat ik zonder enige zweethanden in de auto zat (misschien was ik de jetlag nog niet te baas en was ik nog niet wakker genoeg) joost mag het weten.

De eerste dagen stonden centraal om te acclimatiseren, maar de tweede dag mocht ik direct met hen mee verhuizen naar hun nieuwe huis. Redelijke chaotisch begin voor mij, maar ook voor het gezin zelf (dit wist ik van te voren en dit was mijn eigen keuze tevens). Desalniettemin werd er veel met mij gecommuniceerd en werd ik door alle drukte niet vergeten. Deze tijd heb ik goed kunnen besteden om de kinderen beter te leren kennen en de ouders de vrije hand te geven om spullen te pakken.

Zodoende werd ik voorgesteld aan bekenden van het gezin rond dezelfde leeftijd. Één jongen stelde voor om mij rond te leiden door de omgeving. Dankzij hem heb ik al veel kunnen bezichtigen en nieuwe mensen kunnen ontmoeten. En zeker niet onbelangrijk wat Australische slang geleerd.

samen met Kristel (mijn travelmate) heb ik Melbourne verkend en hebben we elkaar nog een keer gesproken op de au-pair meet and greet waar we tevens 10 andere meiden hebben ontmoet uit verschillende landen in Europa. Heerlijk om even met iemand al je ervaringen (in het Nederlands) te delen die ook nog eens in het zelfde schuitje zit als jij!

Tenslotte de kids zijn scheetjes en voel ik me al aardig thuis in het gezin. Morgen ga ik met de kids de deur uit voor een picknick. Bof ik even met zo'n baan!

Reacties

Reacties

Tjerk

Ha Lynn,

Fijn om te lezen dat je goed terecht bent gekomen.
Leuke foto's
Geniet ervan en van het mooie weer, natuurlijk.
Gaat je goed!

Eddy Goossens

Hallo Lynn,

Ik lees dit verhaal en merk op dat je de knappe buurman nog niet mist, kan ook niet anders met al deze indrukken.
Geniet lekker daar en we houden de reisverhalen in de gaten.gr Eddy

Henriette

Wat leuk om zo je belevenissen te lezen.wens je super veel plezier. en tot de volgende nieuwsbrief.

Diana

ha die Lynn,
Wat een ervaring, wat jij in deze korte periode al beleefd hebt, echt super???? Nog een hele mooie tijd daar en tot snel. Wij zijn ons aan het voorbereiden op de carnaval ????
Liefs De buurtjes

Diana

Lynn ik zie dat de smileys ???? worden.

Linda Winkelhorst

hee Lynn, wat leuk zeg.. Australië!! Geniet er maar lekker van. Groetjes Linda

kyra

Klinkt super Lynn! Keep it up!

Kristel

Hi Lynn,

Wat super leuk dat je naar Australië bent vertrokken.. Voor zover ik uit je verhaal begrijp, ben je als au-pair aan de slag gegaan? Geweldig voor je!

Maak er een fantastische tijd van daar.

Liefs Kristel

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active